Laatste week - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Bram Paassen - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Bram Paassen - WaarBenJij.nu

Laatste week

Blijf op de hoogte en volg Bram

31 Mei 2015 | Nederland, De Lier

24 mei: Vandaag lekker gerelaxed. Alles klaar gemaakt voor de komende week. Heb zes vluchten en een hoop reis kilometers voor de boeg. Rond 19:00 de bus naar het vliegveld gepakt en hier gewacht op m'n vlucht.

25 mei: Vandaag om 02:00 vloog ik van Perth naar Sydney. Later in de middag vloog ik van Sydney naar Ballina (Byron Bay). Aangekomen in Ballina de bus gepakt naar Byron Bay wat een uurtje duurde. Een hostel uitgezocht wat vol met hippies zat, super gaaf om te zien. 'S avonds flink bier gedronken.

26 mei: Vandaag werd ik om 07:10 opgehaald om een skydive te gaan doen. Hele procedure van te voren hoe je moet springen en landen etc. Het was een tandem jump, dus ik sprong niet alleen. Had een beste instructeur waar ik mee sprong. Wel bizar hoor, vlieg je op 14000 food (4,2km) gaat ineens de deur van het vliegtuig open en mag je eruit. Een freefall van 40 seconde en daarna lekker met de parachute naar benede en rond kijken. Hele leuke ervaring. Een bungee jump is veel spanender, dit voelde allemaal erg veilig. Na de skydive de bus gepakt naar Port Macquarie waar ik eind van de middag aan ben gekomen. In Port Macquarie heb ik vijf maanden geleden ruim twee weken gesurft en gefeest, vandaar dat ik hier mijn laatste nachten door wilde brengen. Het was gelijk gezellig toen ik aankwam, toen ik uit de bus stapte stond iemand van het hostel te wachten die daar vijf maanden geleden ook al was. De avond was weer erg gezellig.

27 mei: In de ochtend weer wezen surfen, was lang geleden maar had het vrij snel alweer onder de knie. Australië gaf me nog een cadeau zo aan het eind van de trip. Plots verschenen er tientalle dolfijnen een meter of 50 van het strand. Ik met me surfbord heen gegaan en lekker rond gedreven en genoten van de dolfijnen om me heen. Super gaaf! De rest van de middag gechilled en in de avond gefeest tot 04:15. Daarna naar de bus gelopen die naar Sydney gaat. Uiteindelijk kwam de bus rond 05:00 en kon ik eindelijk slapen.

28 mei: Me laatste dag in Australië, ongelofelijk en bizar om terug te gaan. Aan de ene kant zin om iedereen weer te zien maar aan de andere kant zou ik hier nog wel even kunnen blijven. Vandaag rond gelopen in Sydney, waar ik rond lunchtijd aankwam. Nog even naar het opera house gelopen en genoten van de laatste uurtjes. Souvenirs gekocht en lekker gerelaxed. 22:10 vertrok m'n vlucht naar Taipei waar ik morgen ochtend even voor zes zal landen.

29 mei: Aangekomen in Taipei en gewacht op de chauffeur die me naar het hotel bracht. Die heeft China airlines aangeboden omdat ik een tussenstop van 16uur had. Heel de dag in het hotel gelegen en lekker geslapen. 'S avonds het vliegtuig in naar Amsterdam.

Zo, dat was het dan. Na 18 verschillende vluchten en tienduizende reis kilometers zit mijn reis door Nieuw Zeeland en Australië er op. Ik heb genoten en zal deze reis nooit van me leven vergeten.

Bedankt voor het volgen en de reacties in de afgelopen 9 maanden, erg leuk om te weten dat mensen het lezen en meeleven.

  • 31 Mei 2015 - 13:24

    Pa:

    En voor ons leuk dat je weer gezond thuis bent en een geweldige ervaring rijker bent.

  • 31 Mei 2015 - 14:07

    Helma :

    Welkom thuis !!

  • 31 Mei 2015 - 21:39

    Jolanda:

    Het was leuk om je reisverslagen te lezen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Lier

Bram

Nieuw Zeeland: 14 september 2014 - 1 december 2014 Australië: 1 december 2014 - 13 juni 2015

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1190
Totaal aantal bezoekers 7067

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 13 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: